1. Od decyzji wydanej przez Uczelnianą Komisję Stypendialną służy odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej za pośrednictwem właściwej dla kierunku studiów podkomisji Uczelnianej Komisji Stypendialnej.
2. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
3. Dopuszcza się następujące sposoby wnoszenia odwołań od decyzji wydanej przez Uczelnianą Komisję Stypendialną:
- a) na piśmie – odwołanie wniesione na piśmie powinno być podpisane przez wnoszącego,
- b) w postaci elektronicznej na adres do doręczeń elektronicznych (elektroniczną skrzynkę podawczą UAM w ePUAP) – odwołanie wniesione w postaci elektronicznej powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym.
4. Odwołanie powinno zawierać przynajmniej następujące elementy:
- a) wskazanie osoby wnoszącej odwołanie,
- b) adres osoby odwołującej się,
- c) roszczenie wobec rozstrzygnięcia zaskarżonej decyzji,
- d) podpis osoby wnoszącej odwołanie.
5. Do odwołania nie dołącza się dokumentów, które uprzednio zostały złożone w systemie USSweb z wnioskiem o świadczenie lub z oświadczeniem o dochodach.
6. Odwołania wniesione na adres poczty elektronicznej pozostawia się bez rozpoznania.